NuffNang

WeLcOMe tO eInZmIsZmeSSy cOrNer

You are not allowed to copy my photo, writing or ideas unless you asked me first. All content was my copyrights which only contain my thought that maybe changed and not permanent. Do enjoy reading my blog. Thank you for drop by~

Khamis, 2 Jun 2011

wanita untuk dicintai bukan dikasari

selamat sejahtera semua
hye....kali ni aku nak rasa nak lemparkan rasa tak puas hati pada lelaki2 kat luar sana....
bukan semua....
sesetengah la....
kadang2 aku bingung sangat....
wanita spt yg kita semua sedia maklum.....
mahluk ciptaan-NYA yg memiliki kelembutan dalam hatinya....
walau setegas mana pun dirinya....
pasti akan tunduk pd yg disayang....
bukan takat lelaki....
if that girl in love with ALLAH...
so she will make sure that she do her best to be a great muslimah.....
INSYALLAH...

jd semua sedia maklum....
sesiapa pun pasti mahu dicintai....
mana yg nak dikasari melainkan die mmg ting-tong....
kalau orang tu mental aku tak pasti.....
tp lau org kurang siuman sekalipun....
aku confirm dwog akan lbeh suke kita amek perhatian pd dyowg....
confirm~

baik lelaki dan wanita....
yang tua mahupun yang muda.....
yang miskin atau kaya
semua mahu dicintai.....

kerana apa???
kerana kita semua adalah manusia biasa yang dianugerahkan perasaan.....
hargai la perasaan tu.....

wanita perhiasan dunia....
seringkali bait rangkap tu bergema di kotak fikiran aku....
aku berpendapat 50%-50% tntg tu....
kenapa???
sebabnye....mmg wanita yg cantek menarik minat lelaki.....
tp lau yg tak cantek mereka pndg serong pula....
kdg2 aku rasa kesian sgt kat dyowg yg mungkin tak memperolehi rupa paras yg cantek....
bukan nak kata aku cantek.....
tak!sungguh.....huhu....
lau aku cantek mesti anak raja da shuke btl tak???hahaha....
takdela...guwo jek....hehehe....
ok smbg balik....
kdg2 aku risau jgk bile wanita yg tak cantek tu dikeji, dihina.....
sedangkan tu pemberian yg ESA....
takot mereka rasa rendah diri teramat lalu buat perkara yang sia2....

tp dgn keadaan skunk kecantikkan pun bukan masalah penting....banyak produk2 dipasaran kan~

sape kata takde wanita dikasari ketika ini....???
aku yakin ada!
dan aku sangat tidak shuke bila itu berlaku....

ada je lelaki yg malas bekerja mempergunakan wanita demi memperdagangkan seks buat lelaki2 kaya....
sakitnya rasa hati.....


semoga kita semua dalam lindungan ILAHI.....

2 ulasan:

Aimi Naziha berkata...

huhuhu~ enty yg menarik..! i like it :)

einz miszmessy berkata...

tenks dear~