NuffNang

WeLcOMe tO eInZmIsZmeSSy cOrNer

You are not allowed to copy my photo, writing or ideas unless you asked me first. All content was my copyrights which only contain my thought that maybe changed and not permanent. Do enjoy reading my blog. Thank you for drop by~

Khamis, 9 Jun 2011

kontest muka ntah pape jer



hye.....
aku telah ditag oleh bff aku cik ibtisam najmi
tok men'join'kan diri dalam kontest anjuran si kucing nak tidow
makanya...
aku mencuba tuah....
hahaha....
meyh aku tunjukkan muka huduh ku~
treng....
treng....
treng....



ok...
disebabkan encik penganjur tak minta deskripsi gmbooo....
maka aku pun takmo cite pepanjang~

siniew aku mau tag....

so de sesape ag mau join???
sila2...
jgn malu...
tgk!
aku pun tak malu letak gmbo tuh,,,,
hahaha....
da~

4 ulasan:

Mr. Asada berkata...

hahaha.. gud luck lah ye.. :P

einz berkata...

thnx en.asada....

CintaZulaikha berkata...

alamak...kikiki..kena tag ker...

einz berkata...

of coz...hahaha..meyh wat muka buruk same2...hahahaha....