NuffNang

WeLcOMe tO eInZmIsZmeSSy cOrNer

You are not allowed to copy my photo, writing or ideas unless you asked me first. All content was my copyrights which only contain my thought that maybe changed and not permanent. Do enjoy reading my blog. Thank you for drop by~

Jumaat, 24 Jun 2011

lucu,sengal atau ke2-2nya sekali???

ok ni aku nak cite sal hal semalam...
tp disebabkan keletihan balik dr bandar U aku amek kptsn malas nak online semalam
so pe aku nak cite ni...
aku sendiri pun perlukan jawapan...

cenggini...
semalam swaktu aku + adik nak naik bas U kat tmpt kedai makan...
ada dua bas U... kitowg naik bas yg pertama sebab berada di depan sdkt berbanding yg kedua
kemudian..

bas pertama tu pun teruskan destinasinya tuk amek penumpang kat bus stand sri iskandar yg berwarna oren tu
cm bese bdk2 ni sume serbu bas pertama tu sbb nak naek cpt dan dptkan tmpt duduk~
tp...
tiba-tiba jek....
bila dtg bas U kedua...
sume yg td nye berasak2 nak naek ke bas pertama td...
pergi ke bas kedua....
bas pertama td tak jalan dulu sbb tunggu penumpang 
dalam bas pertama yg aku naik masih banyak lg ruang ksg....
aku + adik bertambah pelik....
pemandu bas tu masih menunggu tuk beberapa ketika....
cume 2-3 owg jep yg naik bas tu...
yg lain berebut-rebut nak naik kat bus kedua tu lg....
aku pelik sgt nape jd cmtu???

smpaikan bas pertama da grk aku tgk penumpang kat bas kedua masih lg berebut-rebut naik...
aku + adik da naik hairan...
'takkan kita salah naik bas kot?"
'takkanlah... sebab sebelum naik td mmg cat kat bas ni bas U'
aku da keletihan memikirkan hal td...
bdn pun mmg penat gile...
hahaha....

2 ulasan:

AKU_NAJMI berkata...

mengong la mereka,,,,haha~

einz miszmessy berkata...

tau takpoooooo...huhu....lawak sgt2~