NuffNang

WeLcOMe tO eInZmIsZmeSSy cOrNer

You are not allowed to copy my photo, writing or ideas unless you asked me first. All content was my copyrights which only contain my thought that maybe changed and not permanent. Do enjoy reading my blog. Thank you for drop by~

Isnin, 13 Jun 2011

Ahhhh!!!!TerHARUnye~

erk...kali ni aku nak cite pendek jek....
sebabnya???
da lewat malam....mata da letih sgt.....td pun balik site aku tak tdo2...
owg laen sume, bile aku tanya dok bantai tdo....
huhu....
eh lari topik sikit~
ngeeeeeeee....
apa yg buat aku terHARU???
nak tau tak sume???
aku di BLOGLIST kan oleh blogger kesayangan aku...
hahaha...mmg tak disangka2....
nak tau Siapa dia???
jeng!
jeng!
jeng!
ha~
suspen tak???


hehehe....k aku bgtau la ni.....lek2 je~
kak ct minta izin ya~huhu...

haaa....ni la dye blogger kesukaan & kesayangan aku...huhu....
seorang penulis~
lalala....
mana tak terharu beb....
1st time tersenarai kat bloglist owg laen....
da la tu aku minat blogger ni...
k sape2 yg lom penah jejak kaki ke blog kak ct...
meyh...
try la jenguk...pasti tak rugi....
ada putri ikha menanti ag..hahaha....
pe ag???
jom terjah!!!
hahaha....
 k...aku kena benti ni...mata da kelat sgt2....
kak ct, tenkiu sanat2 apperciate gile~hahaha....

2 ulasan:

CintaZulaikha berkata...

uishh...kikiki...sesama, cayang kamu juga...

einz miszmessy berkata...

yeah~ada yg syg sy!!!!hahaaha....makin gumbira hati ini...