NuffNang

WeLcOMe tO eInZmIsZmeSSy cOrNer

You are not allowed to copy my photo, writing or ideas unless you asked me first. All content was my copyrights which only contain my thought that maybe changed and not permanent. Do enjoy reading my blog. Thank you for drop by~

Ahad, 15 Mei 2011

tinggal kenangan~iryu (team medical dragon)

~selamat sejahtera~
em.... asenye da lama aku tak menaip kat papan kekunci aku...
mujurlah tak berhabuk...(iyela tuh?)
hahaha....
um....gara-gara tengok drama jepun yg bertajuk  
~Team Medical Dragon atau pun Iryu~
pic from-http://japanarchive.blogspot.com/2008/08/iryu-team-medical-dragon-complete.html
 
ngeeee....tentang doktor!
kerja mereka yg berjubah putih bersih~
huhu....asal cite ni dari komik tau....hebatkan?
kadang2 rasa iri hati kat masyarakat jepun....
tiba2 teringat tentang matapelajaran biologi....
masa f4 dulu....
even tak banyak aku faham istilah dalam cite tu..........
tp pengalaman serba sedikit dgn perkataan tu aku blh tahan ag nak tengok...
berbanding kakak2 aku yg faham dgn agakan~
ngeee....ok what???
terror kot dapat agak istilah doktor cmtu???
hahaha...subtitle dye pun in eng~
ok....yg sbnrnye aku rindu sgt nak belajar bio~
kdg2 terfikir gak nape dulu aku tak dapat nak faham apa yg cikgu ajar?
sekarang baru aku faham...
jenis aku kena pada visual....selagi takde gambaran sebenar aku susah nak faham...
mungkin kalau pendidikan berteraskan gambar aku akan lebih mudah nak faham
dan jenis aku bukan menghafal....
kalau aku faham aku buat....kalau tak....aku cuba buat.....walaupun aku tau tu salah
satu2 nye azimat yg aku pegang
-buat sehabis daya, jgn tinggalkan melainkan aku dah tak terdaya-
mmg aku rindu sgt bila belek balik nota2 yg aku syg~
entah kenapa dalam masa yg sama aku sedih....
bukan aku tak minat....
cuma aku tak dapat kuasai matapelajaran tu ketika tu....
aku jenis yg agak lambat kalau perkara tu banyak teori.... 
jadi sesape yg berminat nak tengok...boleh la cari k???
hehehe...mesti enjoy!!!
 

Tiada ulasan: