NuffNang

WeLcOMe tO eInZmIsZmeSSy cOrNer

You are not allowed to copy my photo, writing or ideas unless you asked me first. All content was my copyrights which only contain my thought that maybe changed and not permanent. Do enjoy reading my blog. Thank you for drop by~

Rabu, 27 April 2011

pot pet pot pet sebentar...

argh!!!!
tak sabar nak balik uma aku yang terchenta!!!
bila nak berakhir exam ni???
um....
aku nak sgt hbs blajo...
tp bekerja pun susah gk...
ahakzs
mmg shengal la aku ni...
ngeeeee...
wah!!! celarunya fikiranku~
TIDAK!!!
hahahaha....
I enjoy studying but sometimes hope that my home near with the place I'm studying~
hahaha.... dasar anak manje! cengeng aje...
hahaha... sory?
manje ke aku??
no!
of coz not okeyh~
aku ni mood buhsan tahap tak ingat...
so ni kira akt membazir masa???
ouh no!!!
baek g wt something yg berpekdah kan??
kan??
hey... berpekdah pe ni??
hahaha... sah mmg mentol aku malam ni!
sendiri tanye sendiri jawab...
What.Ever.Major.Loser!!!

Tiada ulasan: