NuffNang

WeLcOMe tO eInZmIsZmeSSy cOrNer

You are not allowed to copy my photo, writing or ideas unless you asked me first. All content was my copyrights which only contain my thought that maybe changed and not permanent. Do enjoy reading my blog. Thank you for drop by~

Ahad, 24 April 2011

aku di dewan peperiksaan.....

~selamat sejahtera~
kali ni aku nk cakap pasal~ngeeee...
'bercakap selepas amek peksa'
isk....apa2 jep la entri aku kali.....
bukan sbb takde idea.....
siyes ni sume gara2 semalam....
pas duduki exam CTU101
aku terperasaan satu perkara ni!!!
rasa cm nak jerit pun ada...
BISING!
diorg ni tak tahu peraturan ke apa???
-Tidak dibenarkan bercakap sehingga keluar Dewan Peperiksaan-
aku bukan la dak baik sgt...
tp mslhnya bising sgt kowt~
serupa cm dak sekolah menegah jep....
nak kata dak sekolah rendah mmg tak patut la....sbb dyowg bdk2 ag
but sometimes ase dak sekolah rendah lagi better...
nak cakap pun berpada-pada la....
cam takde beza jep dak U or dak sekolah menengah (not all U) 
ntah mungkin gak kebanyakkan dyowg lepasan SPM....
so suasana dak sekolah menegah tu terbawa-bawa....
walau apa pun....aku tetap tabik org jepun sal disiplin...
bukan lah nak dok puji tak tentu pasal....
tp cuba amek sikap yg +ve drpd dyowg
disiplin
susah nak tanamkan dalam diri seseorang tu especially if dyowg tu dah meningkat dewasa....
tp tak mustahilkan???
tak salah rasanya kalau ubah diri kearah yg lebih baik....
hehehe....aku rasa....kowg lak???

Tiada ulasan: