NuffNang

WeLcOMe tO eInZmIsZmeSSy cOrNer

You are not allowed to copy my photo, writing or ideas unless you asked me first. All content was my copyrights which only contain my thought that maybe changed and not permanent. Do enjoy reading my blog. Thank you for drop by~

Isnin, 18 April 2011

LeGa...SeLeSai SuDaH....

tugasan2 yang melambak akhirnya selesai aku kerjakan kini....
aku tak peduli apa orang nak kata....
ada jek member2 laki yang dah mula study....
aku ni da la tak dapat score dalam test & kuiz
leh la wt muka relax... tp nak wt cmne???
jenis aku selagi ada tugasan yang tak selesai aku tak boleh wat keje baru dengan tenang....
so better I finish it first before I continue to another work, am I right?
hehehe.... pape pun aku nak tunjukkan gambar aktiviti aku....... tapi aku tak buat.....
hahaha.... yang buat orang lain...... aku tunjukkan k???
jom tengok!!!
die ni member kelas aku.... comey kan???
nama dye adiela.... tapi aku pgl adel jep~
sebab dye comey maka kau pun suruh la dye wat benda pelik ni....

yang sebenarnya kitorang baru balik daripada bandar U.....
beli beg ni tok simpan barang yang terlebih-lebih muatan tu.....
hahaha.....
jangan tak muat juga t dah la!!!!
aku malas nak keluar bandar U tok cari menda alah ni.....
TIDAK!!!!
tp dye cakap lawak la dah habis hantar tugasan g keluar cuci2 mata
adus.... lupa nak amek gambar roti bakar telur separuh masak td....
mmg best... aku nan dye g makan kat PETRONAS jep....
hahaha.... t aku cite lg....
mmg sejak duduk kat U ni perangai aku lain macam kot....
makin suke wat benda gile2....
nak hilangkan tension jep.....
aku enjoy la.... member aku???
ngeeeeee...... tak tau lak......
tp dye mmg baik.... selalu wt ape yang aku suwo.....
teringat lak apa yang nabil cakap....
cm Nurin Jazlin....seram lak aku....
huhu.... tak nak cite, tak nak cite....
he, tapi.....
ada benda best ag nak tunjuk ni~
jam ni da lama aku 'aim' tapi tu la... tak pasti sama ada patut beli atau tak?
aku & najmi peminat NBC~
tapi aku tak collect sgt pun brg2 NBC....
sbb aku jenis susah nak beli....
mungkin orang akan cakap aku berkira sgt.....
yang sebenarnya....
aku mmg tak berduit pun nak beli brg2 cmtu.....
so aku simpan jep minat nak kumpul brg2 ni dalam aty....
mgkn bila da kerja ada pendapatan baru la aku blh wt koleksi~
hahaha.... tu pun lau sempat.... ngeeeeeee~

Tiada ulasan: